minipimer.tv

minipimer.tv és un laboratori experimental de vídeo per Internet en temps real realitzat amb programari lliure on investiguem les possibilitats de l’streaming en directe. La Nostra base de operacions es troba al Centre de Producció d’Arts Visuals HANGAR (Barcelona) on ens hem constituït com a grup de treball obert i disposem de l’espai i de la tecnologia necessària per a experimentar.
Traballem des de 2008 cobrint esdeveniments, realitzant emissions experimentals, donant tallers i des del 2010 en dos noves línies de treball: el Grup d’estudi en Performativitat Audiovisual i el Grup de desenvolupament d’eines lliures.

minipimer.tv es un laboratorio experimental de vídeo por Internet en tiempo real realizado con software libre donde investigamos las posibilidades creativas de los medios digitales. Nuestra base de operaciones se encuentra en el Centro de Producción de Artes Visuales HANGAR (Barcelona), donde somos un proyecto residente, grupo de trabajo abierto y disponemos de un espacio y de la tecnología necesaria para experimentar.
Trabajamos desde el año 2008 realizando proyectos artísticos, cubriendo eventos, realizando emisiones experimentales, dando talleres y desde el 2010 en dos nuevas líneas de trabajo: el Grupo de estudio en Performatividad Audiovisual y el Grupo de desarrollo de herramientas libres.

barrafin


Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes